Prindi kaasa

Müügisuhte ülesehitamine

Tutvustus

Edukaimad müügiinimesed ei kasuta kõigi klientide puhul sarnast lähenemist müügis. Nad teavad kuidas iga kliendi erinevatest vajadustest aru saada ja käituvad vastavalt nendele vajadustele. See on kõrgelt arenenud oskus, kuid seda saab ka õppida. Sellel kursusel DiSC võtab segadusseajavad kliendi erinevad vajadused, eesmärgid ja eelistused ning paneb nad lihtsatesse raamidesse, mis on arusaadav ja loogiline igale müügiinimesele. Osalejad õpivad kuidas DiSC võib aidata neil kohandada müügiprotsessi, et aru saada oma kliendi tähtsatest eelistustest ja väärtustest. Tulemusena saadakse tugev, kestev suhe klientidega, kellel on erinev stiil.

Ajakava: 1 koolituspäev 6,75-7,5 h

1Müügi sissejuhatus45 min
4

Tutvumine nelja käitumisstiili mudeliga ning

Sulle omase käitumisstiili peamiste eelistustega

75-90 min
Vaheaeg15 min
9Õpi kohandama oma käitumist erinevate stiilidega60 min
Lõuna 60 min
7Õpi määrama teiste inimeste käitumisstiili45-60 min
Vaheaeg15 min
13Õpi oma kliendi käitumisstiili kindlaks määrama60 min
2Müügi kokkuvõte30-40 min

Eesmärgid

Programm on mõeldud aitamaks osalejaid järgmises:

  • Väärtustama erinevusi oma klientide vajadustes ja motivatsiooniallikates
  • Aru saama vajadusest kohandada oma müügistrateegia vastavalt kliendi vajadustele
  • Lugema DiSC stiile ja klientide ostuvajadusi
  • Looma loomulikke ja mõjusaid suhteid oma klientidega

Soovin koolitusel osaleda ja/või tellida koolituse oma firmale
© 2017 CARPEMA OÜ Pirita tee 26f-5, 10127 Tallinn, Eesti tel/fax +372 56 499800 info[ät]carpema.ee