Edukaimad müügiinimesed ei kasuta kõigi klientide puhul sarnast lähenemist müügis. Nad teavad kuidas iga kliendi erinevatest vajadustest aru saada ja käituvad vastavalt nendele vajadustele. See on kõrgelt arenenud oskus, kuid seda saab ka õppida. Sellel kursusel DiSC võtab segadusseajavad kliendi erinevad vajadused, eesmärgid ja eelistused ning paneb nad lihtsatesse raamidesse, mis on arusaadav ja loogiline igale müügiinimesele. Osalejad õpivad kuidas DiSC võib aidata neil kohandada müügiprotsessi, et aru saada oma kliendi tähtsatest eelistustest ja väärtustest. Tulemusena saadakse tugev, kestev suhe klientidega, kellel on erinev stiil.
1 | Müügi sissejuhatus | 45 min |
4 | Tutvumine nelja käitumisstiili mudeliga ning Sulle omase käitumisstiili peamiste eelistustega | 75-90 min |
Vaheaeg | 15 min | |
9 | Õpi kohandama oma käitumist erinevate stiilidega | 60 min |
Lõuna | 60 min | |
7 | Õpi määrama teiste inimeste käitumisstiili | 45-60 min |
Vaheaeg | 15 min | |
13 | Õpi oma kliendi käitumisstiili kindlaks määrama | 60 min |
2 | Müügi kokkuvõte | 30-40 min |
Programm on mõeldud aitamaks osalejaid järgmises: