On lihtne unustada kui palju erinevaid inimesi on meie klientide hulgas. Me oleme mässitud oma nägemusse, kuidas asjad peavad käima ja kasutame liiga palju ühte väljatöötatud müügi lähenemist. See kursus tuletab müügiinimestele meelde kui erinevad meie kliendid tegelikult on. See seletab DiSC mudeli läbi inimeste loomust ja aitab inimestel väärtustada iga stiili erinevusi teistest. Osalejad õpivad lugema erinevate inimeste ostuvajadusi ja kohandama müügiprotsessi vastavalt. Nad saavad ülevaate, miks osad kliendid on nende jaoks rasked käsitleda ja nad praktiseerivad paremaid viise, et sellistes olukordades hästi hakkama saada.
1 | Müügi sissejuhatus | 45 min |
4 | Tutvumine nelja käitumisstiili mudeliga ning Sulle omase käitumisstiili peamiste eelistustega | 75-90 min |
Vaheaeg | 15 min | |
13 | Õpi oma kliendi käitumisstiili kindlaks määrama | 60 min |
2 | Müügi kokkuvõte | 30-40 min |
Programm on mõeldud aitamaks osalejaid järgmises: