Prindi kaasa

Kliendi erinevustele vastamine

Tutvustus

On lihtne unustada kui palju erinevaid inimesi on meie klientide hulgas. Me oleme mässitud oma nägemusse, kuidas asjad peavad käima ja kasutame liiga palju ühte väljatöötatud müügi lähenemist. See kursus tuletab müügiinimestele meelde kui erinevad meie kliendid tegelikult on. See seletab DiSC mudeli läbi inimeste loomust ja aitab inimestel väärtustada iga stiili erinevusi teistest. Osalejad õpivad lugema erinevate inimeste ostuvajadusi ja kohandama müügiprotsessi vastavalt. Nad saavad ülevaate, miks osad kliendid on nende jaoks rasked käsitleda ja nad praktiseerivad paremaid viise, et sellistes olukordades hästi hakkama saada.

Ajakava: pool koolituspäeva 3,75-4 h

1Müügi sissejuhatus45 min
4

Tutvumine nelja käitumisstiili mudeliga ning

Sulle omase käitumisstiili peamiste eelistustega

75-90 min
Vaheaeg15 min
13Õpi oma kliendi käitumisstiili kindlaks määrama60 min
2Müügi kokkuvõte30-40 min

Eesmärgid

Programm on mõeldud aitamaks osalejaid järgmises:

  • Õppima DiSC mudeli läbi inimese loomust tundma ja selle mõju müügiedule
  • Väärtustama vajadust kohandada oma müügistiili vastavalt kliendi eelistustele
  • Õppima millised strateegiad on kõige efektiivsemad erinevat tüüpi klientidele
  • Aru saama kuidas kohandada oma müügistrateegiaid koheselt
  • Arendama paremaid ja edukamaid suhteid oma klientidega

Soovin koolitusel osaleda ja/või tellida koolituse oma firmale
© 2019 CARPEMA OÜ Pirita tee 26f-5, 10127 Tallinn, Eesti tel/fax +372 56 499800 roman[ät]carpema.ee